Известие

Collapse
No announcement yet.

Регулиране ръчна спирачка ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Регулиране ръчна спирачка ?

    Въпроса ми е следния,след смяна на задни спирачни дискове с нови и накладки после налага ли се някакво регулиране на ръчната спирачка ?
    Също така ако се налага как точно се прави ?
    Гледах някаква тема на lordliness ,но не разбрах нищо !
    Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16V M-JET 140hp 192A5.000,6 marce-DISTINCTIVE +SELENIA WR (WIDE RANGE) 5W-40 - временно спряна от движение....
    Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 20V 210CV
    sigpic

  • #2
    Тука има показно как се сменя жило.

    http://www.alfaworkshop.co.uk/alfa_1...lacement.shtml

    Иначе би трябвало да има някъде да се натегне или отхлаби жилото, но точно на Alfa-та не съм виждал такова.
    Fiat Bravo II 1.4 16v

    Comment


    • #3
      Връщаш цилиндърчетата с едни инструментчета за тази цел с които се въртят, после дърпаш няколко пъти ръчната и тя си ги обира до някакво ниво, а иначе се дорегулира от една гайка под самата ръчна, но не помня дали в кожения чохъл или отдолу се намираше.
      Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
      Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
      Горе главата, нищо че е празна...

      Comment


      • #4
        Ако е била натягана, при пробега на старите накладки ще иска отпускане. На 156 е точно под кожената маска, незнам на 147 дали е там

        Sent from my Lenovo A6000 using Tapatalk
        Sport Wagon 2.0TS|LPG

        Comment


        • #5
          Да,под кожения калъф е гайката за натягане.Но с нея се натягат двете жила едновременно.Ако ти се налага поотделно,трябва долу на самото колело.Отвива се един болт и се изважда частта на която е закачено жилото,там е на шлици,завърташ в желаната посока и така.Наскоро си оправях задно дясно.Първо се вади жилото от разклонението за ляво и дясно,после от въпросното място.....аз така процедирах...
          156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
          147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
          159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

          Comment


          • #6
            Благодаря за бързите отговори ! Но по точно искам да разбера как да позная има ли нужда от регулиране.Като на кой зъб трябва да започне да затяга и съответно като се свали ръчната да не затяга някое колело и да не може се върти.Нуждая се от информация понеже като тръгна да сменям дисковете и накладките и се стигне до там за реглаж да съм подготвен какво се прави.А не те първа да се вайкам какво да правя ако ме разбирате !
            (Относно въртенето на цилиндъра на задния спирачен апарат имам цялото куфарче с инструментите за спирачните апарати) така,че там няма какво да го мислим
            Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16V M-JET 140hp 192A5.000,6 marce-DISTINCTIVE +SELENIA WR (WIDE RANGE) 5W-40 - временно спряна от движение....
            Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 20V 210CV
            sigpic

            Comment


            • #7
              На третия зъб трябва да хваща.
              Не всички, които се скитат, са изгубени.

              Comment


              • #8
                Единствено се регулират двете страни заедно от гайката под лоста. Аз моите ги регулирам, като натягам гайката дотолкова, че при отпуснато състояние да не задържат колелата и де не греят. При дръпната ръчна и потегляне на първа, задните колела се влачат.


                159 1.8 MPI
                166 2.0 TS (ex)

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                  На третия зъб трябва да хваща.
                  В момента на третия зъб задържа малко и на 4 вече е Ок.Ще се ориентирам по тези показатели ,вече ми стана ясно горе долу как трябва да е.Като сменя дисковете и накладките ако почне да задържа на 3-4 зъб като дърпам ръчната няма да пипам нищо
                  Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16V M-JET 140hp 192A5.000,6 marce-DISTINCTIVE +SELENIA WR (WIDE RANGE) 5W-40 - временно спряна от движение....
                  Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 20V 210CV
                  sigpic

                  Comment


                  • #10
                    Вземи си от дисковете които не ръждясват.От пред съм с Текстар, а от зад изтъних с Ремса е няма такава грозна гледка
                    Lancia Lybra 2,4jtd 10V 103kw++

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от viktorsterev Покажи съобщение
                      Вземи си от дисковете които не ръждясват.От пред съм с Текстар, а от зад изтъних с Ремса е няма такава грозна гледка
                      Дисковете са обикновени и са обработени с това там дето съм посочил с стрелките.Няма да има ражда станали са черни от препарата !
                      Last edited by eproHD; d.m.y г., 11:27.
                      Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16V M-JET 140hp 192A5.000,6 marce-DISTINCTIVE +SELENIA WR (WIDE RANGE) 5W-40 - временно спряна от движение....
                      Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 20V 210CV
                      sigpic

                      Comment


                      • #12
                        А дано,моите са ръждясали като че колата идва от Австрия,а са на малко повече от година.
                        П.с. Колите от Австрия са трагедия,болтовете изгниват
                        Lancia Lybra 2,4jtd 10V 103kw++

                        Comment

                        Working...
                        X